Γυμναστική εγκύων στο ΕimaiMaia.gr

Ξεκινάει την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 στις 18.00 στο χώρο του EimaiMaia.gr

   Εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής 

Latin χορός, Baby Yoga,Yoga Εγκυμοσύνης,

                      Arial Yoga, Pilates

              για εγκύους και λεχωίδες!

Κάθε ΤΡΙΤΗ στις 18.00 μμ και Πέμπτη στις 12.00 μμ

Είσαι έγκυος ή λεχωίδα και θέλεις να βελτιώσεις/διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση και σε αυτή τη μοναδική περίοδο της ζωής σου;

Σε περιμένουμε στο χώρο του EimaiMaia.gr για να ασκηθούμε παρέα με ασφάλεια, σε ένα πρόγραμμα ειδικά διαμορφωμένο για την περίοδο της εγκυμοσύνης και την λοχεία μαζί με το μωρό! Το πρόγραμμα αφορά όλες τις έγκυες/λεχωίδες, είτε έχουν προηγούμενη επαφή με τη γυμναστική είτε όχι.

Το πρόγραμμα διαρκεί 1 ώρα και περιλαμβάνει:

  • ζέσταμα
  • ασκήσεις isolation, στις οποίες μαθαίνετε να διαχειρίζεστε το κάθε σημείο του σώματός σας, ξεχωριστά.
  • ασκήσεις ισορροπίας, στις οποίες θα συνεργάζονται 75 μύες του σώματός σας ταυτόχρονα, για την ενδυνάμωση και τη σωστή στάση σώματος
  • ήπιες διατάσεις, για να “ξυπνήσουν” οι μύες (δυναμικό streching)
  • ενεργοποίηση κοιλιακών μυών
  • flex point, ασκήσεις στα πέλματα
  • ενδυνάμωση μηρών/γλουτών
  • stretching σε όλο το σώμα για χαλάρωση

Μαζί μας η Δήμητρα-Παυλίνα Λιανέρη

Ποια είναι τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη;

  • Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση της εγκύου.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.
  • Βοηθάει στη διατήρηση της μυϊκής ισορροπίας.
  • Μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης κράμπας στα κάτω άκρα.
  • Βοηθάει στη διαδικασία του τοκετού. Σε γυναίκες που ασκούνται συστηματικά κατά το 3ο τρίμηνο, ο τοκετός είναι λιγότερο επώδυνος, σε σχέση με εκείνες που δεν ασκούνται, λόγω του αυξημένου επιπέδου ενδορφινών που υπάρχουν στο σώμα τους, οι οποίες δρουν κατασταλτικά στον πόνο.
  • Συντελεί στην ταχύτερη αποκατάσταση μετά από τον τοκετό.
  • Βοηθάει στη νευρομυική χαλάρωση, που είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της
    εγκυμοσύνης.
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος, η οποία επηρεάζεται από την αύξηση του μεγέθους της μήτρας και την διάταση των κοιλιακών μυών δημιουργώντας λόρδωση στη σπονδυλική στήλη. Η ενδυνάμωση των μυών της πλάτης, της ωμικής ζώνης, των γλουτών καθώς και των κοιλιακών μειώνει τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα της κακής στάσης του σώματος.
  • Αυξάνει την αντοχή, η οποία μπορεί να βοηθήσει τη γυναίκα κατά τον τοκετό σε
    συνδυασμό με την ενδυνάμωση των μυών της πυέλου, της πλάτης (ιδιαίτερα της μέσης) καθώς και των κοιλιακών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης.
  • Βελτιώνει το αίσθημα ευεξίας, ελέγχου και της καλύτερης εικόνας του σώματος
    κάνοντας την έγκυο να νιώθει άνετα με το σώμα της και με το παιδί που μεγαλώνει
    μέσα της.

Ποια είναι τα οφέλη της άσκησης στην περίοδο της λοχεία;

  • Βοηθάει να επανέλθει το σώμα και στην απώλεια των κιλών της εγκυμοσύνης.
  • Βοηθάει στην βελτίωση της στάσης του σώματος και ιδιαίτερα στον θηλασμό.
  • Βελτιώνει το αίσθημα ευεξίας, ελέγχου και της καλύτερης εικόνας του σώματος
    κάνοντας την μητέρα να νιώθει άνετα με το σώμα της και μοιράζεται στιγμές ευεξίας —εάν γίνεται η γυμναστική μαζί με το μωρό- και λειτουργεί βοηθητικά στο να αποκτήσουν ασφαλή δεσμό με το παιδί που μεγαλώνει μέρα με την ημέρα.
    μέσα της.

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη και ώρα 18.00 και κάθε Πέμπτη και ώρα 12.00  

Για πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων κάλεσε στο 694 5995 222  ή στείλε email στο info@eimaimaia.gr

Διεύθυνση:  Λεωφόρος Γεωργίου Παπανδρέου 76, Ζωγράφου 

Δες το στο χάρτη