Kale: Πέστο και ξαναπέστο!

Της Άννας Μιχαλάκη

Τι ξέρετε για το Kale (κέιλ); 

Ένα από τα πιο ξεχωριστά λαχανικά που “εισέβαλλαν” στις διατροφικές μας συνήθειες, τελευταία, είναι το κέιλ. Στην πραγματικότητα, το κέιλ (επαν)ήλθε στη χώρα μας πολύ πρόσφατα και μετά από μακραίωνη απουσία. Πρόκειται για ένα λαχανικό θησαυρός, ειδικά αν διανύετε περίοδο εγκυμοσύνης ή λοχείας, οπότε και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά είναι κάτι παραπάνω από αυξημένα.

Τι θα πάρετε εσείς και το μωρό σας από το Kale;

Απαραίτητα μέταλλα και ιχνοστοιχεία, σε μεγάλη συγκέντρωση, όπως φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, σίδηρο, ασβέστιο κ.α., αντιοξειδωτικά, ω3 λιπαρά οξέα, Βιταμίνες Κ, Α και C

Δοκίμασέ το: Πέστο με κέιλ 

Συνταγή εύκολη και γρήγορη για λιγούρες χωρίς τύψεις!

-Βράσε τα μακαρόνια που αγαπάς. Σπαγγέτι, πέννες, ολικής άλεσης, χωρίς γλουτένη, ότι έχεις όρεξη.

-Πλύνε καλά το κέιλ και αφαίρεσε τα μαλακά φύλλα γύρω από το κοτσάνι. Το κοτσάνι που έχει στο κέντρο, είναι ξυλώδες σαν υφή και ίσως να μη σου αρέσει.

-Στο multi προσθέτεις 2 χούφτες κέιλ, μια χούφτα καρύδια (βοηθούν πολύ στην καλή ανάπτυξη του μωρού) ή οποιονδήποτε άλλο άψητο και ανάλατο ξηρό καρπό έχεις στο σπίτι, αλάτι, πιπέρι, λίγο λεμόνι, 1-2 σκελίδες σκόρδο, ένα φλιτζάνι το καφέ ελαιόλαδο και μισή κούπα τριμένη παρμεζάνα (αν δεν έχεις παρμεζάνα δοκίμασε οποιοδήποτε άλλο σκληρό τυρί, μυζήθρα, κεφαλοτύρι κλπ).

-Στην κατσαρόλα που έχεις τα μακαρόνια προσθέτεις το πέστο και τα ανακατεύεις σε σιγανή φωτιά για 1 λεπτό.

Tip: Προμηθεύσου φρέσκο kale από τη βιολογική λαϊκή που έχεις κοντά σου, ή από μεγάλα σουπερ μάρκετ.

Καλή απόλαυση!

Θέλετε κι άλλες συνταγές;

Δείτε επίσης: Smoothie για… γερά στομάχια, Τρουφομπάρες