Smoothie για… γερά στομάχια

της Άννας Μιχαλάκη

Πρωινές ναυτίες σας ταλαιπωρούν… Τονώστε την ενέργειά σας και ανακτήστε τη λάμψη σας με αυτό το αναζωογονητικό smoothie! Bonus; το τζίντζερ θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα, καταλαγιάζοντας το ενοχλητικό αίσθημα της ναυτίας.

Θα χρειαστείτε: 

  • 200-250 ml γιαούρτι πρόβειο ή γάλα καρύδας ή γάλα αμυγδάλου
  • 1 μπανάνα παγωμένη
  • 1 κούπα μάνγκο σε κομμάτια παγωμένο
  • λίγα φύλλα δυόσμου
  • 1 κουταλιά του γλυκού τζίντζερ φρέσκο στον τρίφτη

Προσθέτετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπάτε για 3-4 λεπτά. Αν σας αρέσει πιο αραιό, προσθέτετε γιαούρτι ήτο γάλα που έχετε επιλέξει.

Γιατί σας βοηθάει;

Το πρόβειο γιαούρτι πέρα από το ασβέστιο που περιέχει, είναι πηγή προβιοτικών, τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Αν επιλέξετε γάλα καρύδας ή αμυγδάλου τότε θα έχετε ένα smoothie ενισχυμένο σε βιταμίνες C, E, B1, B3, B5 και B6, καθώς και σε σίδηρο, σελήνιο, ασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Η μπανάνα ανήκει στα “χρυσά” φρούτα της εγκυμοσύνης. Σας βοηθάει με τις κράμπες και τα πρησμένα πόδια, ακόμη και με τις πρωινές ναυτίες. Αντίστοιχα, και το μάνγκο είναι ένα από τα φρούτα που αξίζει να εντάξετε στη διατροφή σας, κατά την εγκυμοσύνη, καθώς είναι πλούσιο σε σίδηρο, βιταμίνες C, A, B6, κάλλιο και φολικό οξύ, όλα απαραίτητα στοιχεία για εσάς και το μωρό σας.

Τέλος, το τζίντζερ έχει αποτελέσει και συνεχίζει να αποτελεί από μόνο του ένα ερευνητικό πεδίο, καθώς τα οφέλη του είναι πολλαλά, ενώ αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά για την αντιμετώπιση της πρωινής ναυτίας.

 

Τip: Πάρτε ποσότητα αρκετή και μοιράστε σε σακουλάκια, έτοιμες μερίδες και βάλτε τα στην κατάψυξη. Τα νωχελικά πρωινά σας, θα έχετε ένα σούπερ γρήγορο και θρεπτικό πρωινό!

Θέλετε κι άλλες συνταγές για την εγκυμοσύνη;

Δείτε επίσης: Η..σοκολάρτα!Τρουφομπάρες